Hurtig Levering
Bestil inden kl. 17
Ja. Vi beregner leveringsprisen baseret på vægten af dit produkt, og du kan se leveringsomkostningerne før du placerer ordren.
Var dette til hjælp?
I det øjeblik , din ordre forlader vores lager via kurertjeneste, modtager du en e-mail med et Track and Trace nummer. Herefter kan du spore din pakke på den valgte kurertjenestes hjemmeside.
Var dette til hjælp?
Vi gengiver de leveringstider, vi bliver oplyst fra kurertjenesten. Under normale omstændigheder er leveringstiden mellem 5-10 hverdage, men dette kan variere.
Var dette til hjælp?
Net World Sports bruger flere forskellige kurertjenester til at levere vores pakker. Royal Mail bruges til pakker under 100g. Når pakken er i Danmark overtager PostDanmark ansvaret for levering af din pakke. For alle andre pakker over 100g bruger vi FedEx, Yodel og Parcel Force. Den bedste og billigste service vælges på baggrund af dine valgte leveringsmuligheder.
Var dette til hjælp?
Var dette til hjælp?
Hvis du ikke er hjemme når din pakke bliver leveret, giver kurererne/postvæsnet dig instruktioner for hvordan du kan arrangere en ny levering eller hvor, du kan hente din pakke. Vi anbefaler, at du arrangerer en tid hvor du ved, at en person er hjemme og kan modtage din pakke.
Var dette til hjælp?
Nej. Din Billing Address/Adresse er den adresse, dit betalingskort er tilknyttet og hvor din bank mener, at du bor. Net World Sports har hverken adgang til og bruger ikke den oplysning, men din bank gør, når du vil foretage en betaling. Leveringsadressen er den adresse, hvor du vil have pakken sendt til. Oftest er de to adresser de samme, men du har mulighed for at tilføje en anden leveringsadresse inden du placerer din ordre – måske vil du have pakken leveret til din arbejdsadresse, eller sende en fødselsdagsgave direkte til fødselaren.
Var dette til hjælp?
Vi afsender vores pakker dagligt fra vores lager i England via kurertjenester som FedEx, ParcelForce og Postvæsnet. Efter Brexit har vi desværre oplevet at vores pakker bliver tilbageholdt i tolden i flere dage. Det er desværre uden for vores kontrol. I den forbindelse bedes du venligst tage kontakt til din kurertjeneste, og meddeler de dig, at de ikke har modtaget pakken, skal du kontakte os hurtigst muligt så vi kan få styr på situationen! I den usandsynlige situation, at din pakke mistes under transit bedes du kontakte vores Kundeservice ved at e-maile cs@networld-sports.co.uk eller ringe til 78152738 Alternativt: +44 1691 683807 (OBS! Engelsk nummer!) inden for 7 dage efter vi sendte pakken fra vores lager. Så forsøger vi at komme til bunds i sagen og få din ordre på rette kurs igen!
Var dette til hjælp?
Vi e-mailer dig et Track And Trace nummer i det øjeblik din pakke forlader vores varehus (gælder ikke ordrer på under 100g). Skulle det ske, at du ikke har modtaget sporingsnummeret, bedes du kontakte vores Kundeservice ved at e-maile cs@networld-sports.co.uk eller ringe til 78152738. Alternativt: +44 1691 683807 (OBS! Engelsk nummer!), så ser vi på sagen.
Var dette til hjælp?