- Net World Sports
- Bryn Lane
- Wrexham Industrial Estate
- Wrexham, United Kingdom
- LL13 9UT, Det Forenede Kongerige
Kontakt Os
Mandag – Fredag: 10.00 – 18.00
Åbningstider kan variere på helligdage.
Besøg vores hjælpeside for at se Oftest Stillede Spørgsmål vedrørende ordrer, leveringer og returneringer.
Brug venligst formularen nedenunder for at komme i kontakt med vores team. Udfyld så mange detaljer som muligt, relevante oplysninger og billeder hvor nødvendigt. Dette sikrer, at vi kan besvare din henvendelse så hurtigt som muligt.
5 Most Popular Questions
Kan jeg returnere en vare?
Selvfølgelig kan du det. Forudsat det er inden for 14 dage efter købet, hvis du ikke er helt 100% tilfreds med
din ordre, skal du kontakte os så hurtigt som muligt, så vi kan forsøge at løse problemet - i mange tilfælde
vil vi finde en løsning, så du ikke engang behøver at returnere dine varer.
Bemærk venligst: Vi accepterer ikke
returneringer eller refunderer køb af tilpassede eller specialfremstillede varer, dette inkluderer netting efter mål.
Tilbyder I gratis forsendelse, eller vil jeg blive opkrævet?
Vi holder vores produktpriser så lave som muligt, desværre betyder dette, at vi ikke kan tilbyde gratis levering. Takket være det omfattende udvalg af kurerer, vi bruger, er vi i stand til at tilbyde et fantastisk udvalg af leveringsmuligheder til yderst konkurrencedygtige priser. Vores leveringsgebyrer er baseret på vægten af de produkter, du køber, så de vil variere fra produkt til produkt. Det fulde udvalg af leveringsmuligheder og omkostninger er klart vist i din indkøbskurv, før du tjekker ud, så der vil ikke være nogen ubehagelige overraskelser, efter du har bekræftet din ordre.
Hvordan opretter jeg en konto?
Først og fremmest velkommen til Net World Sports! Der er to måder at få oprettet en konto på.
- Hvis ```html du har afgivet en ordre, vil du automatisk få oprettet en konto
- Eller, tilmeld dig nu
Der er mange fordele ved at have en NWS-konto, herunder en hurtigere betalingsproces, hurtig genbestilling og en nem måde at administrere dine oplysninger på.
Kan jeg spore min ordre for at overvåge dens fremskridt?
Når din ordre er afsendt fra vores lager og er på vej til dig, vil du modtage en e-mail-opdatering inklusive fulde sporingsdetaljer, så du kan tjekke fremskridtet på den relevante kurers hjemmeside. Du kan også gøre dette ved hurtigt at logge ind på din konto på vores hjemmeside. Bemærk venligst - Royal Mail er i øjeblikket ikke en sporet service. Hvis du har problemer med at spore din ordre eller ønsker at give leveringsinstruktioner, bedes du kontakte vores kundeservice, og vi vil gøre vores bedste for at hjælpe. Alternativt bedes du kontakte kureren direkte.
Hvordan kan jeg være sikker på, at min ordre er blevet afgivet?
Når du har gennemført vores betalingsproces, vil du automatisk blive sendt en e-mail-bekræftelse på ordren med alle de vigtige oplysninger om dit køb, herunder dit unikke ordrenummer, som du bør gemme, i tilfælde af at du skal kontakte os om noget. Bemærk venligst, at du ikke vil få nogen sporingsoplysninger om din ordre i denne e-mail - du vil modtage en separat besked, når dine varer er blevet afsendt fra vores lager.