Flertallet af produkterne på vores hjemmeside har 6 måneders garanti, der dækker produktionsfejl. I tilfælde af at en vare udvikler en fejl eller findes at være defekt ved levering, bedes du kontakte vores kundeserviceteam med billeder af fejlen, og detaljer problemet fuldt ud, så vi kan få en løsning til dig så hurtigt som muligt.
Når du har gennemført vores kasseproces, vil du automatisk blive sendt en e-mail med ordrebekræftelse, der indeholder alle de vigtige detaljer om dit køb, inklusive dit unikke ordrenummer, som du bør gemme i tilfælde af, at du skal kontakte os om noget. Bemærk venligst, at du ikke vil få nogen sporing information om din ordre i denne e-mail - du vil modtage en separat besked, når dine varer er blevet afsendt fra vores lager.
Slet ikke. Så hvis du for eksempel foretrækker, at din ordre bliver sendt til en arbejdsadresse i stedet for dit hjem, skal du blot indtaste disse relevante oplysninger under kasseprocessen.
Kontakt straks vores hjælpsomme kundeserviceteam, og vi vil komme til bunds i problemet. Ideelt set, hvis du har dit ordrenummer ved hånden, vil det gøre det hurtigere og nemmere for os, men bekymre dig ikke, hvis du ikke kan finde det. Vi vil med glæde sortere det ud ved at sende de korrekte varer ud til dig og rådgive dig om, hvad du skal gøre med de varer, du har modtaget.
Kontakt vores fantastiske kundeserviceteam, og vi vil være i stand til at finde ud af, hvad der gik galt med din oprindelige ordre, hvilke varer du mangler, og sende alt, hvad du har brug for, for at fuldføre din ordre. Det ville være fantastisk, hvis du har dit ordrenummer praktisk, når du kommer i kontakt, men ingen bekymringer, hvis du ikke har det, vil vi være i stand til at sortere det.